Zwroty i reklamacje

Gwarantowana możliwość zwrotu.

Zadowolenie i komfort klienta to dla nas kwestia priorytetowa.

Jeśli z jakiegoś powodu nie jest zadowolony z zakupu i chciałbyś zwrócić lub wymienić otrzymany pasek do zegarka – masz na to aż 30 dni. 

Jednocześnie, prosimy abyś decydując się na zwrot towaru postępował zgodnie poniższymi zasadami:

  • Upewnij się, że zwracany produkt jest w takim samym stanie jak nowy, kiedy go otrzymałeś. Przykładowo, jeśli nietrafiony zakup to pasek do zegarka – możemy przyjąć z powrotem taki, który nie był montowany do żadnego zegarka. Montaż zawsze zostawia ślady, które później uniemożliwią nam sprzedaż takiego paska innemu klientowi.
  • Zanim odeślesz zakupiony pasek, czy bransoletę – wyślij nam email na adres diloy_polska@lorikuan.com, z numerem zamówienia bądź faktury, krótkim uzasadnieniem oraz wariantem, jaki wybierasz (zwrot pieniędzy, czy wymiana na inny pasek).
  • W odpowiedzi otrzymasz email z kodem zwrotu. Prosimy o umieszczenie tego kodu (przepisanie) na kopercie / opakowaniu, w którym wysyłasz zwracany produkt. Bez podania w/w kodu poprawna realizacja zwrotu będzie bardzo utrudniona. Każda przesyłka ze zwrotem musi być opłacona przez nadawcę. Jeżeli jesteś klientem branżowym – zwrot możesz przeprowadzić podczas najbliższej wizyty handlowca, obsługującego Twój salon czy sklep.
  • W przypadku gdy powodem zwrotu jest defekt danego produktu, jego wada fabryczna, itp. – oczywiście to my pokrywamy koszty przesyłki. W pozostałych sytuacjach – koszt ten jest zawsze po stronie nabywcy.